С ксенон съм,единият фар(левият) свети без грешка,но десния малко по слабо и вяло свети ,освен тва малко и цвета бяга,по различен е се едно не съм с 6000к крушка а 4000к примерно.Рефлектора мисля,че е ок от вътре,обаче от вън самото покритие на фара е по мътно и сякаш се люпи.Някаква като лепенка се едно има от горе и някой е тръгнал да я отленпя и не я е доотлепил така изглежда. Таа въпроса е как се възстановява външната част ма фара,с какви материали и евентуално къде.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Фарове
Collapse
X
-
Различната светлина не е от фара , а от баласта на ксенона. А това което се люпи е UV защитата. По принцип фаровете могат да се полират. Потърси в темите имаше кой как го е правил.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
-
А въпросната УВе защита, да не е лак който е нанесен от някой майстор като е пастирвал колата? Автоджамбазки трик... ,гледаш я няква с нови фарове и като мине годинка и..., и мойта беше така, вероятно и много други.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Ако ще бараш вътре което е крайно нежелателно,щото ще направиш повече поразий отколкото ползи, само с вода и памук, подсушаването става също с памук.
Иначе с водна шкурка 2000, после с няколко вида пасти, и стават като нови, относно лака въпроса е спорен, може с лак може и без, но за да стане качествено с лак трябва да се сваля фара.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
О за лака съм сигурен, проверено и изпитано, след година макс, ще пожълтеят много. Н го препоръчвам. А за отварянето говоря да махна стъклото и да почистя рефлектора само. Правил съм го с приятел, но неговите фарове се смъкват мн лесно, при мене е ташак с тая подкартерна кора. Имах лак на мойте и затова се наложи 1500 водна. А за пастите минах с 2 и 3 номер с машината и заспаха.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
С машина не е добре да се минава, защото пласмасата прегрява и потъмнява. Най-добре е ръчичката да пипне, малко е тегава работата но щом се прави с желание всичко става.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеС машина не е добре да се минава, защото пласмасата прегрява и потъмнява. Най-добре е ръчичката да пипне, малко е тегава работата но щом се прави с желание всичко става.
Comment
-
Водна шкурка колега! Отиваш в железария и търсиш ...... първо помътняват като ги минеш със шкурката ...затова трябва да ги завършиш с паста.
Аз лично съм полирал моите с обикновена шкурка.
Минах ги с 9 микрона,след това с 2 и накрая с 1. Завърших с паста и светнаха.
Comment
-
Естествено че на бавни обороти, с ръка няма да постигнеш този ефект. Иначе използвай водна вкурка 2000 и поливай с водица при процеса. при мене лака не се махаше само с 2000 и затова използвах 1500 водна шкурка. успех, дай снимки ако може преди и след, ще е интересно.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Абе някой махал ли е фаровете на 156, че утре или вдругиден ще ги свалям. Гледах разни теми, тук таме и снимки, ясно е че ще се сваля бронята, но нещо за което трябва да внимавам примерно?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Да обяснявам ли пак че става и без сваляне на бронята...
А след лака пожълтяват , защото лакът трябва да е с UV защита. Иначе се постига само гланц но не се защитава пластмасата отдолу от UV лъчите и тя естественно пожълтява.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Я сподели колега как става без сваляне на бронята, би трябвало поне частично да се освободи за да се бръкне под фара.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment